20. 02. 2013.

Da li je ovo budućnost avio-sedišta?

Šta ukoliko bi sedišta u ekonomskoj klasi u avionu bila luksuzna skoro kao ona u prvoj klasi? Imala bi posebnu pregradu za ostavljanje prtljaga. Bila bi konstruisana na način na koji niko ne bi mogao da ugrožava vaš lični prostor i ne bi vas koštala više od onoga što sada 
plaćate za ekonomsku klasu.

AirGo sedišta ideja su Alierza Jagubija, studenta inženjerstva sa Univerziteta u Maleziji. On je svoju ideju idealnih sedišta za ekonomsku klasu poslao na internacionalni dizajn konkurs Džejms Dajson koji se sprovodi u 18 zemalja.

Jagubi je na ideju za ova sedišta došao nakon brojnih neudobnih osmočasovnih letova kako bi posetio svoju porodicu.

Prilikom tipičnog leta, svaki put kada neko ispred vas spusti sedište vi neizbežno gubite prostor koji ste platili.

AirGo sedišta nude putnicima njihov lični prostor koji ne može biti okupiran od strane drugog putnika a svi mediji i police sada su pod 
kontrolom svakog putnika pojedinačno.

"U poređenju sa postojećim sedištima u ekonomskoj klasi, AirGo sedišta zauzimaju svega 16 odsto prostora više zahvaljujući novom dizajnu od najlonske mreže koja menja glomazno punjenje sedišta. Ona su jeftina, izdržljiva, udobnija, znatno tanja i mogu se reciklirati", izjavio je Jagubi.

On smatra da bi nova sedišta na prvi pogled značila i skuplje karte pošto bi zbog prostora potrebnog za njih avio-kompanije morale da 
prodaju 16 odsto manje sedišta. Međutim, Jagubi misli da postoje drugi načini da se zaradi novac - na sličan način kao što Apple prodaje 
aplikacije, i avio-prevoznici bi mogli da naplaćuju brojne dodatne pogodnosti.

"Veliki ekrani ugrađeni u sedišta mogli bi da podstiču ljude da kupuju jeftine aplikacije, filmove, pesme, igre i knjige koje bi posle leta 
mogli da koriste i na drugim uređajima. Putnici mogu da plaćaju igrice koje bi potom igrali sa drugim putnicima na letu ili bi mogli da 
doplaćuju za pogodnost video razgovora sa drugim ljudima", zaklučuje Jakubi.

IZVOR: ABCNEWS

Ostale vesti

08. 11. 2017.

Kako zarađuju low cost avio kompanije?

Low cost ili niskobudžetne avio kompanije, napravile su revoluciju u letenju onog dana kad su se pojavile pre 42 godine
22. 09. 2017.

Wizz Air lansirao servis za planiranje putovanja – Trip Planer

Wizz Air, najveća low-cost (niskobudžetna) aviokompanija u regionu Centralne i Istočne Evrope, danas pokreće Trip Planner, novu web alatku za pretragu, dizajniranu tako da inspiriše putnike koji još uvijek nisu odlučili na koju sljedeću destinaciju žele da putuju za svoj odmor.
22. 09. 2017.

Do Maroka i nazad za 100 evra - a nema "cake"

Kada su u pitanju egzotične destinacije ( u našem slučaju sve koje nisu Evropa), turističke agencije nas zasipaju ponudama od 1000+ evra, pod obrazloženjem da su u tom aranžmanu najskuplje avionske karte i da se tu ništa ne može. I prihvatala sam to dok nisam krenula da u sopstvenoj režiji organizujem put u Maroko.
21. 07. 2017.

Wizz Air: Ukida se doplata za ručni prtljag

Wizz Air, low-cost aviokompanija, saopštio je da putnici više neće plaćati doplatu za unošenje većeg komada ručnog prtljaga u putničku kabinu na svim letovima od 29. oktobra.
28. 06. 2017.

Wizz Air - novi letovi od kraja oktobra

Low cost avio kompanija Wizz Air odlučila je da poveća broj letova iz Budimpešte do gradova u regionu.