Norwegian Air širi mrežu kako bi postao prvi low cost prevoznik u Evropi
Ohrabren povećanjem neto profita od 27% i 25% u trećem kvartalu 2012 Norwegian Air Shuttle otkriva svoju najnoviju stragiju u okviru koje kupuju 222 uskotrupna aviona i otvaraju dve nove baze u Londonu (Getvik) i Alikanteu u proleće 2013.
Low cost prevoznik iz Osla je takođe pokrenuo bazu na aerodromu u Las Palmasu kao deo svog novog zimskog reda letenja 2012-2013. U martu 2012. otvorili su i prvu bazu u Španiji u okviru Malaga aerodroma. Proširivanje baza avio-kompanije iz Skandinavije do centralne i južne Evrope se poklapa sa pripremama za početak dugolinijskih letova Boingom 787s. Prvi Dreamliner bi trebalo da se priključi floti u aprilu 2013, a pripreme formiranja nove posade u Bankoku su u punom zamahu.
U pripremi je i novi ogranak matične kompanije, Norwegian Long Haul AS, kako ne bi ugrozili matičnu kompaniju ukoliko ne postignu uspeh sa dugolinijskim letovima. Norwegian Air nije još zvanično objavio detalje u vezi sa dugolinijskim letovima, ali to najverovatnije prvo leteti za New York JFK i Bankok Suvarnabumi aerodrome iz Osla i Stokholm Arlanda aerodroma.